De voordelen van een deskundige partner voor uw kantoorinrichting
De (her)inrichting van een kantoor wordt vaak gedaan door bedrijven zelf. Er wordt gekeken op online webshops, groothandelaren bezocht, meubels aangeschaft en zo komt men tot een heel eind. Tóch blijkt vaak dat deze aanpak niet optimaal werkt en soms zelfs nadelig uitpakt. Het inschakelen van een professioneel bedrijf, zoals Blok-Interrek, levert niet alleen een mooier resultaat op, maar ook een efficiëntere, beter functionerende werkplek die bijdraagt aan het welzijn van de medewerkers!
De kracht van een doordacht plan
Een complete kantoorinrichting is meer dan alleen wat stoelen en bureautafels aanschaffen, het draait hierbij namelijk om de juiste balans. Een professionele inrichter met veel praktijkervaring kijkt met een andere blik naar uw kantoor waarbij niet alleen de looks, maar ook het bedrijfsproces, de akoestiek, verlichting, ergonomie, en zelfs de bedrijfscultuur in overweging worden genomen.
Waar u zelf misschien denkt: “We zetten hier even wat bureaus neer”, denkt een professional juist na over hoe uw inrichting de samenwerking en productiviteit kan verhogen, maar tegelijkertijd ook rust kan creëren. Met een goed doordacht plan kom je verder als organisatie.
Kostenbesparing op de lange termijn
Op het eerste gezicht lijkt het inhuren van een professioneel bedrijf wellicht een grotere investering dan alleen het aanschaffen van een paar kantoormeubelen, maar niks is minder waar! Het maken van de verkeerde keuzes qua meubelen of inrichting kan op de lange termijn juist zorgen voor extra kosten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Oncomfortabele werkplekken die leiden tot gezondheidsklachten bij medewerkers
- Een slechte akoestiek waardoor medewerkers meer moeite hebben met focussen
- Inefficiënt gebruik van de kantoorruimte waardoor deze snel te klein wordt en de organisatie sneller moet verhuizen of uitbreiden
- Kantoormeubelen van lage kwaliteit die sneller toe zijn aan vervanging of onderhoud
Blok-Interrek helpt u vanaf het begin van het inrichtingsproces bij het maken van duurzame keuzes, geheel vrijblijvend! Wij beschikken over kwalitatieve en ergonomisch verantwoorde kantoorartikelen, waarmee de onnodige kosten worden verlaagd en de tevredenheid op de werkvloer stijgt.
Een aanspreekpunt voor het gehele traject
Een ander voordeel van het inschakelen van een projectinrichter is dat u alles in één hand houdt en het dus een overzichtelijk proces blijft. Van het vrijblijvende adviesgesprek tot de levering van de meubelen: Blok-Interrek begeleidt u gedurende het hele proces. Hierdoor hoeft u niet te schakelen tussen verschillende adviseurs, leveranciers, monteurs, etc., wat u uiteraard ook veel tijd en moeite zal besparen. Bovendien kunt u rekenen op een professioneel projectmanagement dat uw deadlines en budget zorgvuldig opvolgen.
Inspelen op de nieuwste trends en technologieën
Met als voorbeeld de nieuwste trend van hybride werken, die vooral tijdens en na Covid opspeelde, zien we dat de wereld van kantoorinrichting zich snel ontwikkeld. Deze snelle evolutie van nieuwe werkvormen vraagt natuurlijk ook om innovatieve oplossingen! De experts van Blok-Interrek volgen deze ontwikkelingen op de voet en integreren deze in haar advies en productaanbod.
Duurzaam met gebruikte kantoormeubelen
Naast standaard nieuw kantoormeubilair kunnen wij uw kantoorruimte ook (deels) inrichten met tweedehands kantoormeubelen! Naast het feit dat tweedehands kantoormeubilair natuurlijk erg duurzaam is, zal dit ook schelen in de aanschafkosten. Met gebruikte kantoormeubelen straalt u duurzaamheid uit, bespaart u kosten en beschikt u alsnog over hoogwaardige producten.
Ook is Blok-Interrek een opkoper van tweedehands kantoormeubelen. Gaat u uw kantoorpand herinrichten en bent u op zoek naar nieuw meubilair? Blok-Interrek neemt graag uw gebruikte kantoormeubilair (na enige kwaliteitschecks) over!
Een showroom om te zien én te ervaren
Bij Blok-Interrek snappen we dat u niet een gehele inrichting vanaf een scherm wilt aanpassen, maar juist wilt ervaren wat u koopt. Daarom beschikken wij over een ruime showroom in Rotterdam waar u niet alleen onze kantoormeubelen kunt bekijken, maar ook kan uittesten! Ervaar eens hoe onze ergonomische bureaustoelen zitten of hoe een zit-sta bureau werkt en voel waarom onze producten met Hollandse kwaliteit echt het verschil maken.
Onze specialisten staan klaar u te adviseren en voor het beantwoorden van al uw vragen. Op deze manier maakt u weloverwogen keuzes die écht passen bij uw organisatie en medewerkers.
Waarom kiezen voor Blok-Interrek?
Met tientallen jaren aan ervaring weten wij bij Blok-Interrek hoe belangrijk het hebben van een functionele werkruimte is. Wij streven voor de hoogste kwaliteit voor onze klanten. Dat is waarom wij vrijblijvende adviesgesprekken aanbieden in onze showroom, zodat u ons aanbod kunt bekijken, óf bij u op locatie, zodat wij kunnen kijken wat het beste past bij uw organisatie. Wij bieden kwaliteit, functionaliteit en een betrouwbare partner in kantoorinrichtingen die altijd het beste wil voor haar klanten.
Wat u van ons mag verwachten:
- Persoonlijk advies afgestemd op de wensen van uw organisatie
- Complete projectbegeleiding, van advies tot oplevering
- Hoogwaardige meubelen van Hollandse kwaliteit, met de focus op ergonomie en duurzaamheid
- Een ruime showroom in Rotterdam om ideeën op te doen, meubels te testen en advies te ontvangen
- Een team van specialisten met jaren aan ervaring die met u meedenkt
Tot slot: investeren in uw medewerkers
Uiteindelijk draait kantoorinrichting niet alleen om de meubelen die u aanschaft of de uitstraling die deze bieden, maar om het creëren van een werkplek waar uw medewerkers optimaal kunnen presteren. Een goede werkplek stimuleert de productiviteit, voorkomt klachten en verhoogt het werkplezier. Investeren in een professionele, kwalitatieve, moderne kantoorinrichting betekent investeren in het succes van uw organisatie en haar medewerkers!
Wilt u zelf ervaren wat Blok-Interrek voor uw organisatie kan betekenen? Bezoek dan onze showroom in Rotterdam of neem contact met ons op! Samen maken we van uw kantoor een verfijnde werkplek waar uw medewerkers optimaal presteren en met plezier komen.